Gyakran ismételt kérdések
1. A termék állapotának pontos jelentése:
Raktáron:
A raktáron 24 óra jelzésű termékeinket egy munkanap alatt ki tudjuk szállítani.
Amennyiben adott munkanapon 15:00-ig beérkezik hozzánk megrendelésed a következő
munkanapon kiszállítjuk a terméket.
Elérhető státusz:
A termék rendelhető, tehát be tudjuk szerezni, de csak hosszabb szállítási idő alatt. Az elérhető
jelzésű termékekre nem vonatkozik a 24 órás szállítás.
Nincs raktáron:
Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közel jövőben lehet újra
kapható lesz.
Értesítés kérés:
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosarazni viszont az értesítést kérek gombra
kattintva feliratkozhatsz az adott termék hírlevelére.
Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk
neked, hogy most már meg tudod rendelni a terméket.
2. Fizetési módok:
Simple bankkártyás előrefizetésre és utánvételes fizetésre van lehetőséged.
3. Szállítási költség:
- 29990 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES szállítás, GLS házhozszállítással és GLS csomagpontra is! + 499 Ft utánvét beszedés díja minden esetben
Házhozszállítással GLS futárszolgálattal |
GLS csomagpontra |
|
Utánvéttel 29990 Ft alatt |
980 Ft + 599 Ft utánvét beszedés díja |
680 Ft + 599 Ft utánvét beszedés díja |
Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft alatt |
980 Ft |
680 Ft |
Bankkártyás előrefizetés esetén 29990 Ft felett + 499 Ft utánvét beszedés díja |
INGYENES |
INGYENES |
MPL szállítási díjak. ( a szállítási idő a postán való feladás miatt több nap is lehet ) MPL szállításkor logisztikai díjat számítunk fel pluszban.
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
4. Számla kiküldése:
A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.
Elállás a vásárlástól:
Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt
indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat
megtalálható a weboldalon.
5. Garancia:
A termékekre 2 év jótállást biztosítunk. Bizonyos termékekre 5 éves garanciát
vállal a gyártó, ezen termékek leírásában külön fel van tüntetve a garanciális idő.
6. Csere:
Amennyiben a termék nem nyerte el tetszését, viszont szívesen választana más terméket helyette
van lehetősége cserére is.
A csere kétféleképpen történhet:
- vagy visszaküldi nekünk a terméket, és amint megkapjuk szállítási költség nélkül
küldjük Önnek az újat
- vagy választhatja a GLS kényelmi csomagcsere szolgáltatását, aminek 3000 Ft a díja.
Ez azt jelenti, hogy a futár viszi az új csomagot az új címkével együtt, Ön pedig
becsomagolva átadja neki az előző terméket. Így egy időben megtörténik a csere.
7. Visszajelzésre várva:
A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk
nekik és erre várjuk válaszukat.
Készlethiány miatt nem szállítható:
A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk
teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.
8. Személyes átvétel:
Személyes átvételre nincs lehetőség, csak házhozszállítással vagy csomagpontra történő
szállítással tudunk rendelést rögzíteni.
9. Csomagautomata:
A csomag automatába történő szállításnál vegye figyelembe, hogy az automata méretei nem
felelnek meg bőrönd vagy nagyobb termék elhelyezésére.
10. Bőröndméretezés:
A bőrönd mellett feltüntetett méret minden esetben kerekektől a fogantyúig mért teljes hosszt
jelenti.
11. Külföldi kiszállítás kérése:
Külföldre történő szállítás nem lehetséges.
Szombati kiszállítás:
Kizárólag Budapest területén a GLS futárszolgálat szombati kiszállítást is vállal, ennek plusz költsége
3000 forint.
12. Amennyiben nem megfelelő a táska, vagy bőrönd mérete ki lehet cserélni?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 nap áll a rendelkezésre a cserére. Online ügyfélszolgálatunkon: vagy telefonon +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon. jelezni kell hogy melyik modellre szeretnéd cserélni a terméket. A cserélni kívánt terméket visszaküldheted vagy a GLS futárszolgálat kényelmi csomagcsere szolgáltatásával kicseréljük a termékeket, melynek díja 2000 Ft.
13. Van visszavásárlási garancia?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhatsz a vásárlástól.A csomag visszajuttatásának költsége téged terhel. A terméket csak eredeti állapotban és csomagolásban tudjuk visszavenni. Használt, csomagolás nélküli, az eredetivel összeegyeztethetetlen illatot árasztó terméket nem áll módunkban sem cserélni, sem visszavásárolni.
14. A számlát milyen formában kapom meg?
Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókod van bármikor letöltheted.
15. Mi történik ha nem tudom átvenni a terméket?
Ha nem tudod átvenni a terméket, mert nem vagy otthon, vagy a csomagpontra elfelejtettél menni.
A futár háromszor fog próbálkozni, és közben telefonon is próbál elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kapsz emlékeztetőt az átvételről.
Amennyiben harmadszor sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.
A csomagponton 5 munkanapig őrzik a csomagodat, ezután visszajön hozzánk.
16. Mi történik,, ha a megrendelés leadása után mégis meggondolom magam?
Ebben az esetben keresd online ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben még biztosabb szeretnél lenni abban, hogy lemondtad a megrendelést, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon.
17. Mi történik ha nem veszem át a megrendelt csomagot?
Amennyiben nem veszed át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címedet és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk
a szállítási költséget akkor is ha nem veszed át a csomagodat.
18. Tudok a GLS futárnál is fizetni?
Természetesen tudsz, válaszd az utánvétes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.
19. Terméket lehet félretenni pár napra?
Természetesen, megjegyzésben jelezheted vagy, e-mailben az ügyfélszolgálatunkon.
20. Biztonságos a bankkártyás fizetés?
Természetesen biztonságos. Bankkártyás fizetési rendszerünk aTeya.
A tranzakciókról folyamatos értesítést kapsz az e-mail címedre.
21. Tudtok segíteni a pontos méretek egyeztetésében, illetve a modellek kiválasztásában?
Természetesen, keresd online ügyfélszolgálatunkat., vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon. kollégánk segít a választásban.
22. Samsonite vagy American Tourister Bőröndöm garanciaidőn belül meghibásodott, milyen módon tudom érvényesíteni a garanciát?
Természetesen a garancialevél és a számla másolatával háromféle módon tudod érvényesíteni a garanciát.
A bőröndöt a számlával és a garanciajeggyel leadhatja bármelyik Samsonite üzletben.
Közvetlenül elküldheti a szekszárdi Samsonite szervizbe.
Szervíz / Javító műhely / Service After Sales / Repair Center:
Tózer Tibor
repair.hungary@samsonite.com
Posta cím / Mail : Hungary, 7100, Szekszárd, Keselyűsi út 5.
Illetve visszaküldheti nekünk, és mi továbbítjuk a szerviz felé.
Címünk ahova várjuk a terméket:
Etaska.hu Kft 4461 Nyírtelek
Tokaji út 60.
23. 4 kerekes bőröndöket csak 4 keréken lehet használni?
Igen, csak 4 keréken használhatóak, amennyibben megdöntve 2 keréken használják a bőröndöt a garancia érvényét veszíti.
24. Merevfalú bőröndök esetén a bőrönd törése esetén érvényesíthető -e garancia?
Sajnos nem, törés esetén nem érvényesíthető a garancia. Mechanikai behatás(ütés) esetén keletkező repedésre, törésre a gyártói garancia nem vonatkozik!
Amennyiben a repülőtéren hanyag csomagkezelésből adódóan keletkezik kár, az ott felvett jegyzőkönyv alapján a repülőtársaságnál kérhetnek kártérítést!
25. Garancián túli javítás esetén hol tudom javíttatni a bőröndömet?
- Budapest, Javító Centrum, VIII. ker. Harminckettesek tere 6/A. Tel: 0036 1 313-0552
- Jakab Javító Kft., 1078 Budapest, Hernád utca 7. tel: 20-9114820
- Szeged, Sas Mihály, Kálvária sgt. 30. Tel: 30-9135900
26. Rendelés módosítása:
- Történhet e-mailben, illetve telefonon keresztül a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
27. Rendelés lemondása:
- Történhet e-mailben, illetve telefonon +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon.
- A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
28. Sikertelen fizetés:
- Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés automatikusan törlődik.
- Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
29. Csomagszám:
- Nyugodtan keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben, vagy telefonon a +36 30 721-9652 ( H-P 8-16 óráig ) telefonszámon.
- Kollégánk segíteni fog.
30. Hol jár a csomagom?
- Az alábbi linken a csomagszámod segítségével nyomon tudod követni, hogy a csomagod hol jár éppen.
- https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
31. GLS-nél a címmódosítás:
- Csomagszámmal a GLS központi telefonszámán keresztül történik a módosítás: 0629-886670
32. Rendelés után milyen visszaigazolást kell kapnom, ha nem kapok mit tegyek:
- A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt
- Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat
33. Reklamáció:
- A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.
- Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
34. Számla módosítása:
- A számla utólag nem módosítható.